Automate your Marketing
with Womplify




 


By: sarinawati sahib

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]
Friday, 9-Jan-2009 02:51 Email | Share | | Bookmark
10th Anniversary papa n mama

Hari ni 09012009 tarikh keramat kami berdua.... perkenalan 10 thn yg lepas... alhamdulillah.. macam2 dugaan kami dah lalui.. dari mula kenal sampailaa dah ader anak nie.. terima kasih papa sebab sabar dengan karenah mama ... semoga perhubungan kami kekal ke akhir hayat..

Gambar ni tahun 2002, mama n papa kurus kan..


yang ni kami dah bertunang, papa amik mama kat langkawi(kursus)


Saat kami diijab kabulkan pada 6/4/2003


Hari Persandingan pada 18/5/2003


kami sekarang




Buah hati kami


Thursday, 8-Jan-2009 06:05 Email | Share | | Bookmark
Kenangan....

Gambar nie masa mama mengandungkan kakak.... tahun 2004.. emmm mmg montel kan.. heheeh..





yg nie.. tgh sarat..


yang nie anak mama....dah besar kan..


Thursday, 8-Jan-2009 05:52 Email | Share | | Bookmark
Selamat Tahun Baru

Sempena tahun baru nie.. byk yg nak dicapai.. harap2 tahun ni tahun yg lebih bermakna buat kami sekeluarga.. perkembangan mama pun.. emmmm boleh tahan... tgk jer la.. mama makin comel.. (org cakap).
kakak pulak dah masuk sekolah tadika.. umur 5 tahun, hari pertama persekolahan.. dia suruh mama balik.. ingatkan dia takut ker .. rupanya.. dia x kisah pun..alhamdulillah.. anak mama memang pandai berdikari..

gambar nie masa baby 12 mggu


yg nie mama preg 4 bln


nampak montel kan


yg terkini 6 bulan


kakak


Make a pregnancy ticker


Tuesday, 2-Dec-2008 02:05 Email | Share | | Bookmark
macam2 ader

Memang dah lama x update kan.. so kiter longgokkan jer laa... maner yg ader kan.. heehe



mak dan ayah mertua nak berangkat ker kompleks tabung haji






ni masa adik ipar bertunang








Monday, 6-Oct-2008 03:43 Email | Share | | Bookmark
Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Buat Semua














[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net